Procountor Solo palveluun voi liittää vain yhden pankkitilin maksuja varten. Huomaathan, että pankkitilin tulee olla yritystili, jotta siihen voi aktivoida pankkiyhteydet (tilitapahtumien noudon ja maksamisen, lue lisää pankkivaltuutuksista täältä). Yksityishenkilön pankkitiliä ei voi pääsääntöisesti käyttää Solossa, mutta se riippuu myös pankista.
Voit lisätä yrityksellesi pankkitilin seuraavalla tavalla:
- Mene Asetukset kohtaan
- Valitse Yritykseni tiedot
- Valitse Laskulla näkyvä pankkitili
- Lisää pankkitili ja tallenna
Tämän lisäksi kirjanpitäjäsi tulee lisätä pankkisi tiedot hänen Procountor-käyttöliittymäänsä, jotta pankkiyhteys alkaa toimimaan Solossa.
Jos sinulle tulee kysyttävää, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta tai puhelimitse 020 7879 840. Asiakaspalvelumme on auki ma-to 8.30–16.00 ja pe 8.30–14.00 (yhteydenottoja käsitellään klo 16 asti).