Tässä artikkelissa kerromme kuinka vaihdat salasanan, kun sinulla on tiedossa nykyinen salasana.
Voit vaihtaa palvelun salasanan asetuksista. Tarvitset vaihtoa varten nykyisen salasanasi.
Vaihto tehdään ohjelman asetuksista kohdassa:
Asetukset > Oma tili > Salasanan vaihto.
Klikkaamalla Vaihda salasana pääset näkymään, jossa syötetään käyttäjätunnus, nykyinen salasana ja uusi salasana.
Salasanan vaihtaminen vahvistetaan joko Procountor Avaimella tai kertakäyttöisellä tekstiviestillä tulevalla salasanalla (jos Avain -sovellus ei ole vielä käytössä).
Mikäli salasanasi on päässyt unohtumaan, siirry ohjeistukseemme koskien salasanan resetoimista.
Jos sinulle tulee kysyttävää, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta tai puhelimitse 020 7879 840. Asiakaspalvelumme on auki ma-to 8.30–16.00 ja pe 8.30–14.00 (yhteydenottoja käsitellään klo 16 asti).